مصلی‌نژادامام جمعه موقت جهرم گفت: در مظاهر و شهر ما نباید جلوه‌های فساد و فحشا دیده شود و بایستی خانواده‌ها، پدران، مادران و مسوولان دقت و مراقبت کنند.
کد خبر: ۷۲۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 01 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد مصلی نژاد در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر جهرم اظهار داشت: تقوا در قله فضیلت‌های اخلاقی قرار دارد و برعکس آن دنیا دوستی و دنیا پرستی بوده که سرچشمه همه بدی‌ها، گناهان و خطاها است.

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به نزدیکی به روز درختکاری گفت: درختکاری در اسلام هم توصیه و در روایات درختکاری یک کار بهشتی عنوان شده که کاری مطابق با فرهنگ اسلامی است.

مصلی‌نژاد با اشاره به اینکه جهرم از سالیان دراز منطقه حاصل‌خیزی بوده اما در سالیان اخیر حجم باغستان و نخلستان‌های این شهر در حال کاهش است، گفت: امروزه به دلیل قطع درختان و نخلستان‌ها، شهر چترهای سبز مورد آسیب قرار گرفته است.

امام جمعه موقت جهرم گفت: درست است که کم آبی داریم اما همه این مشکل مربوط به کم آبی نبوده و در روایات قطع درختان بدون عذر موجه منع شده است.

مصلی‌نژاد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دشمنان بشریت به شدت مشغول از هم پاشاندن نظام خانواده هستند»، عنوان کرد: دشمن بشریت جریان سرمایه‌داری و صهیونیست‌ها هستند.

امام جمعه موقت جهرم بیان کرد: در مظاهر و شهر ما نباید جلوه‌های فساد و فحشا دیده شود و بایستی خانواده‌ها، پدران، مادران و مسوولان دقت و مراقبت کنند.

مصلی‌نژاد بصیرت مردم و حضور در صحنه‌های مختلف را امری قابل تقدیر دانست و افزود: مردم بسیار خوب و بابصیرتی داریم و از مسوولان می‌خواهیم در جهت از بین بردن مشکلات مردم اقدام جدی و عملی‌تر انجام دهند.

 

 

اخبار فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار